Osm a půl minuty

Minulý týden jsem našla na YouTube video s názvem DEAR WOMAN. Desítky mužů se v něm omlouvají ženám za všechna příkoří a neporozumění, kterých se na nich dopustili. Sentimentální. Ale mně to stejně nedalo a hrozně jsem ho chtěla ukázat nějakému muži.




Povedlo se. Sledoval to se zájmem. Já si říkám - ach, bože! On se na to opravdu dívá! Milé. Nepřestal po minutě, nepřestal po dvou, prostě se díval celých osm a půl minuty!

Byla jsem nadšená, rozhodnutá si ho vzít a strávit s ním zbytek života. On chápe, že ženské energie jsou utiskované! Krása!

Po shlédnutí videa byl tichý, asi minutu přemýšlel a mlčel. Potom se na mě otočil a vážným hlasem se mě zeptal:
"Víš, proč tohle video nemohou natočit ženy?"
"Ne, proč?"
"Protože na světě není tak velký harddisk, na který by se to video uložilo."
Vstal a odešel se vyčůrat.

Muži.
Osm a půl minuty je na omluvu sice slušný čas, ale za žití s vámi je to málo.

1 komentář

© #FF69B4 Panda
Maira Gall