Hlavně negooglit

Mám nové pravidlo. 

Pokud tě něco baví, dělej to. Pokud to chceš dělat dále, negoogluj, jak to dělat správně.


Aneb Co říká Google o běhu.


1. Běžci dosahují nejlepších výkonů sedm let po tom, co začali s tréninkem.
Chci vidět člověka, který tuto  větu napsal do článku "Jak začít s během". Po tomhle bude přece pokračovat v běhání jenom naprostý debil.


2. Při volných bězích byste měli být schopni bez problémů konverzovat s běžeckým partnerem. Pokud ne, běžíte příliš rychle.
Že nezvládám za běhu mluvit, mne neznervozňuje. Že nezvládám mluvit ještě dva dny potom, se začíná jevit jako problém.


3. Spěte každou noc minutu navíc za každých 1,5 kilometru které v týdnu naběháte. 
Přes tohle vlak nejede. To snad chápete. Pro jistotu dělám i do zásoby.


4. Vyhazujte boty, pokud v nich máte naběháno 650–800 km. 
Škoda, že až já uběhnu 800km, tak lidstvo už nebude používat boty.


5. Snažte se minimalizovat čas, po který se vaše noha dotýká země. 
Tohle mi asi někdo budete muset dovysvětlit.


6. Běháte-li v konverzačním tempu kolem 30 minut, provozujete jogging, ne závodní běh.
Toto byl vrchol. Já běhám, nejogguji. Snad přece vím, co dělám! 


Google už nikdy neotevřu.



2 komentáře

  1. Tohle je dobré a máš pravdu. Já tedy většinou googluji o běhu, protože se mi vlastně moc běhat nechce. Takže ve chvíli, kdy dočtu všechno o běhu, už nemám na běh čas.
    A 800 km... to už jsem určitě uběhla. Nějak jsem to dokonce počítala. Ale vážně nemám na nové boty, které by teď byly navíc poněkud zbytečné.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to tak 50:50. S druhou polovicou súhlasím :)

    Bod 4.
    Záleží aj na tom, aké má bežec tenisky, stalo sa mi, že Nike FreeRun vydržali 150km a boli KO, ale zase nemôžme povedať, že zrovna toto nie sú bežecké tenisky

    Bod 5.
    Na tom nie je čo vysvetlovať

    Bod 6.
    Ak by si behala, tak 650-800km nabeháš za 2-3 mesiace, takže jogguješ :)))

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall