Po lásce se tloustne

Když jsme byli v druhé třídě, psali a ryli jsme po školních lavicích srdce proťaté šípem. A dovnitř jsme samozřejmě dopisovali různé kombinace písmen, jako M + L = VLN. (Michal a Lenka rovná se velká láska nebeská.)



Ve třetí třídě přitvrdilo. Přidala se další čtyři písmenka. M + L = VLN PPNP. (Michal a Lenka rovná se velká láska nebeská, postel pod nima praská.)

Nikdo jsme moc nechápal, co to vlastně znamená. Ale všichni se tvářili roztomile pohoršení, že to někdo říká zrovna o nich! Mně to jako jedné z mála bylo v té třetí třídě naprosto jasné. Prostě jakmile se zamilujete, začnete děsně tloustnout. Protože pak pod vámi praská ta postel. Že. Jak jinak přece.

A teď se vás ptám, vážení. Kdyby mi to tenkrát někdo vysvětlit, co by se asi změnilo?

Měla bych šťastnější dětství?
Byla bych víckrát zamilovaná?
Doprovázelo by mě víc mužů z družiny?

A důležitější otázka:

Byla bych dnes hubenější?


7 komentářů

  1. Šťastnější dětství? Asi ne.
    Víckrát zamilovaná? ASi ne.
    Doprovázelo by tě víc mužů z družiny? No, pokud by i jim bylo vysvětleno, o co se jedná, pak možná ano.

    Byla bys dnes hubenějši? A opravdu to potřebuješ?!

    OdpovědětVymazat
  2. Já to znám jako: "Velká láska, postel praská, porodnice pracuje, táta kočár kupuje." :o)

    OdpovědětVymazat
  3. přidávám se k Ondřej Kadlec . . . .napsal bych to stejně :-)
    .. a přidávám: Ty chceš hubnout?? Z čeho???? . . . .to jako chceš být průsvitná???

    neřeknu já, při výšce 168mm 98kg (tedy měl sem - už mám 91 :-)) . . . .to je z čeho, ale Ty?? . . .snad jen z mozku, ale to by byla velká škoda převelká :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. osobně: vědět ve školce, že když se zamiluju, bude se v tý posteli odehrávat něco, v čem hraje roli pindík, kterým kluci čurají, tak dodnes chodím na terapii...jo vlastně počkat...

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall