Sveď mě za 14 tisíc

Ať si feministky říkají, co chtějí; muži a ženy si prostě rovni nejsou. Prostě to není pravda. Některé věci my ženy fakt nemůžeme. Není jich moc, ale existují. A mně to nikdy nebylo líto. Dokud jsem nenašla web Seduction School a neviděla jejich kurzy svádění žen. No tam mě asi nevezmou, že! A i kdyby vzali, tak u účetní ty firemní náklady neobhájím. A co si nemůžu dát do nákladů, to neexistuje.

Tak jsem alespoň koukla na dvě ukázky jejich workshopu. Neměla jsem to dělat. Teď je mi ještě víc líto, že se jich nemohu účastnit.

Protože jsem díky těm krátkým ukázkám zjistila, že:

1. Nejčastější výmluva (mužů) je strach z oslovení.
Wow. Věděli jste to?
2. Strach z oslovení se nedá odnaučit.
To nedá no. Ale dá se o tom, že to vlastně nejde odnaučit, za pár 14 tisíc korun udělat workshop.
3. Strach máme proto, že nás holka odmítne.
Při téhle informaci jsem musela na chvíli přestat poslouchat, protože na mě bylo těch nových informací moc. 
4. Nedotýkáte se. Je důležitý na holky šahat. Už od začátku si tu holku postupně připravujeme na to, že jí pak políbíme a jí to nebude připadat tolik divný, jelikož jsme už po celou tu dobu naší interakce s ní se jí dotýkali, šahali na ní, tudíž ona už se snáz podvolí. 
To je doslovná citace. Bez prdele.
5. Pozorovací metoda - povšimneme si na dívce něčeho. Většinou ty holky mají na sobě vždycky něco zajímavýho, že jo, prstýnky, řetízky prostě, ňáký zajímavý oblečení... 
Pochopila jsem, že smyslem pozorovací metody je si všimnout, že na tom mase, co chcete dnes ohnout, je nějaké oblečení a prstýnky. Right?

A tady je to LIVE.



Jo a kdybyste si to neuměli představit v praxi, tak tady je video s praktickou ukázkou. Zvláště se mi líbí ta šahací část, ta evidentně funguje velmi dobře.



Ale třeba když se nás přihlásí víc, tak dostaneme skupinovou slevu?
Přemejšlejte o tom.

x

@Michelle_LSKT

6 komentářů

  1. TY JO! :D Jdem do toho, to je jasný!

    OdpovědětVymazat
  2. kdyby na mě takhle začal šahat a řikat mi něco o honění, asi bych mu dala facku... vážně...

    je fakt trapnej.. a hodíme tam nějakej vtípek... no ale to by musel být vtipnej, ne dotěrnej neustálým ošaháváním!!

    OdpovědětVymazat
  3. a může mi někdo vysvětlit, proč nefungujou komentáře na google chrome prohlížeči????? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak s tímhle by teda nikdo neuspěl, navíc by dostal tak akorát přes hubu, jak poznamenala misunka. :D
    Vážně, někdy mi přijde, že lidi už neví, za co by měli chtít peníze... :/

    OdpovědětVymazat
  5. me hlavne takovyhle typek prijit vypravet o tom jak balit holky tak ho poslu zpatky do fitka ...

    OdpovědětVymazat
  6. Wow. Svou hodnotu zvyšujete a hodnotu žen snižujete.

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall