Jak si nevšimnout, že se stěhujete

Jsem přestěhovaná. Vrátila jsem se na svou milovanou Prahu 6. Obecně stěhování špatně snáším a tak jsem se rozhodla prodrat se celým tím procesem tak, abych nepocítila, že se stěhuji.

A povedlo se! 
Bylo nutné dodržovat pouze pár pravidel.

1) Neshánějte krabice
Nějaké krabice doma určitě máte. Plus nějaké vezmete po cestě z Billy, Lídlu atd. Vždycky jen tak NÁHODOU. Ne-plá-no-vat! Nemáte pak pocit, že jste přípravou zabrali mnoho času a že vás to něco stálo.
Výhoda: Mé oblečení voní ještě teď po banánech.

2) Co se nevejde do krabic, dejte do tašek.
Krosna, kufr, cestovní taška, kabelky, igelitky. Tolik úložného prostoru! Vše to naplňte. 
Výhoda: Máte pocit, že odjíždíte na dlouhou dovolenou.

3) "Stejné k stejnému" je pro děcka
Neorganizujte, nepopisujte, prostě to jeden  večer při hlasité hudbě a šíleném tanci zabalte. Nejlépe s pár přáteli a psy. Vybalovat krabice, kde jsou dohromady hrníčky, zubní nitě, svíčky, nože, spodní prádlo i žárovky vám dodá pocit hravosti. 
Výhoda: Vybalování bude jako hledání pokladů.

4) Krabice nezavírejte
Zaprvé ušetříte za lepenku, za druhé je to v této organizační struktuře jediný možný způsob, jak odhadnout (alespoň podle horní vrstvy), co je v krabicích a taškách. Co je pod tou horní vrstvou si lehce zapamatujete, ne?
Výhoda: Cvičíte si paměť.

5) Nenajímejte stěhováky.
Nábytek přesahující velikosti auta vašich přátel musí pryč. Přátelé vám zajisté rádi pomohou. Krom toho vás to emocionálně sblíží. Kdy jindy budou za vámi po cestě sbírat spodní prádlo a popadanou drogerii z nezavřených tašek?
Výhoda: Budete mít odteď víc času. Někteří přátelé můj způsob stěhování nesnáší moc dobře.

6) Dělejte pravidelné přestávky na kouření i přesto, že zbytek dobrovolného týmu jsou nekuřáci.
Výhody jsou stejné jako v předchozím bodě.

7) Nenechte si zapojit první týden internet.
Jediné místo, kde jsem téměř vždy bez internetu, je na dovolené. Žádný internet, nevíte, kde co máte, kam se jít podívat dřív a neznáte nikoho z těch dalších bytů na patře. Prostě jako na dovče.
Výhoda: Budete odpočatí a vyrekreovaní jako z dovolené.

8) Jezte každý den během prvního týdnu v restauraci.
Máte jedinečnou možnost si říct, že v tom bordelu, co máte doma, jíst nebudete, a necítit se kvůli tomu špatně! Není to rozmazlování, to jsou prostě jen základní hygienické návyky. Moje maminka vždycky říkala, že než půjdu jíst, tak si ten bordel v pokoji uklidím. Jen jí poslouchám.
Výhoda: Nestresuje vás, že vlastně nevíte, ve které tašce nebo krabici ty hrnečky máte.


Jsem přestěhovaná a šlo to celé báječně.
Doporučuju.


P.S.: Hledám nové přátele.


Zdroj famózního obrázku je z famózního webu: http://myokard.blogspot.com/.

1 komentář

  1. Paráda, mě stěhování čeká, na Praze 6 dělám, tak by to bylo ideální. :) Každopádně tvůj způsob stěhování se mi líbí! :-)

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall