Můj roční vztah

Myslím, že jsem ho poprvé viděla v nějakém magazínu. Vypadal naprosto dokonale. Ano, to byla možná ta první chyba, byla to čistě fyzická přitažlivost. Chtěla jsem ho od první chvíle a díky několika přátelům jsem na naše první setkání nemusela čekat dlouho. 



Poprvé byl u mě doma asi měsíc od prvního rande. Bylo to nějak lehce po mých narozeninách a mě připadalo, že si nic nezasloužím víc, než abychom spolu, ruku v ruce, strávili zbytek života. Připadalo mi, že je všechno najednou jednodušší. Vyřešil téměř všechno, byl se mnou nonstop, líbil se rodičům, vydržel čtyřhodinové rozhovory, znal všechny mé oblíbené melodie, snesl ho pes. Večer jsme spolu brouzdali po internetu, leželi spolu na gauči a koukali jeden na druhého v přesvědčení, že TOHLE je prostě TO něco. Něco. Prostě ideální vztah.

A pak se začal kurvit.

Nejdřív to vypadalo nevinně. Nepamatoval si jména mých přátel a neustále je pletl. Začal při rozhovorech něco blekotat a típat je v tom nejlepším. V noci s ním nic nebylo, protože mu kolem šesté vždy došla šťáva. Jakmile jsem se ho dotkla, ztuhnul a nevykřesala jsem s něj ani hlásku. Na jakoukoliv kritiku vždy zpanikařil a vyhodil do luftu nějakou omluvu s prosbou, ať mu to řeknu ještě jednou a srozumitelněji. A pomaleji. Nestíhá. Prý jsem na něj moc rychlá.

Pak přišla poslední kapka. Začal brojit proti Twitteru. Jakmile jsem ho otevřela, okamžitě se mnou přestal komunikovat.

Tak to by nešlo! Došlo mi, že náš vztah by nevydržel. 

Zítra ho jdu prodat.

Sbohem, můj drahý Samsungu. 
Odpouštím Ti, i když je to těžké.

Byl to rok trénování asertivního chování. Protože tak, jak si mě celý rok, drahý Galaxy, sral Ty, to už asi nikdo jiný na světě nezvládne.

10 komentářů

  1. Hard reset! zazálohovat data-> vypnout + vyndat zandat baterku -> držet volumeUP+Home+power tak dlouho než nevyskočí nabídka tam zvolit hardware reset

    OdpovědětVymazat
  2. Dělal mi něco podobného, nebyl jsem schopnej ani upgradovat na novější verzi Androida. Pomohl až reset.

    OdpovědětVymazat
  3. Teď jsi mě rozesmála! RIP Samsung :D

    OdpovědětVymazat
  4. Četla jsem to s čím dál větším zděšením :) Ta úleva na konci!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Dnešní večer byl naprosto na pod prkýnkem od záchoda. Dočtení tohoto článku ve mě vyvolalo výbuch smíchu. Moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý! Až do Twiteru jsem si myslela, že fakt jde o chlapa :D

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall