Milověda pro začátečníky

Milověc je krásné slovo. Mám ho ráda. Skládá se v podstatě ze tří slov. Milý a věc. A mezi nimi je trochu toho LOVE. A nad LOVE visí malý háček. Proč? Protože tak je to prostě vždycky.



Co to je miLOVĚc
Je to jednoduše něco malého, milého, co někoho potěší, ale pro co se nestačí jen usmát. Musíte do toho vložit trochu více elánu a energie. Je to něco, co musíte promyslet, vytvořit, zabalit, koupit, vyrobit a na čem strávíte nějaký čas. Prostě se nějak na jejím vzniku musíte podílet.

Co může být miLOVĚc?
Přinést kamarádce na schůzku květinu
Poslat někomu dopis / pohlednici / papírové přání
Vzít kamarádky děti na kolotoče
Nechat někomu doma schovaný milý vzkaz
Pomoct kamarádovi s něčím, co umím lépe
Napsat někomu milostný dopis
Nakoupit staré sousedce
Koupit perníkové srdce
Pozvat rodiče na kafe
Strčit tajně do kapsy nový amulet
Koupit kamarádky psovi velkou kost
Udělat CD s vaší oblíbenou hudbou
Uvařit babičce večeři
atd.

Co vás nezabije
Pojďte si se mnou dát měsíčně budget, který utratíme na miLOVĚcích. Např. 100,- Kč. Pojďme každý měsíc někomu rozzářit oči za sto korun. A pojďme se podělit o to, jaké to bylo a inspirovat se, co můžeme udělat další týden či měsíc.

Těším se, co vymyslíte. #milovec

5 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Do toho bych se zapsala
    A děkuji, zároven si mi článkem připomněla, že mám zajít dnes za babičkou, málem jsem to uplně vypustila z hlavy, až jsem se z toho ted zasyděla

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall