Nová éra hippies

Včera jsem vyprávěla příteli, jakého jednou potkám muže. Smál se. A mě to znervózňovalo. Obraz, který jsem před sebou měla já, mi přišel realistický. Toho muže jsem v tom rozhovoru pojmenovala. Bude to Sofistikovaný hippie. Bude jako já.


Budeme se navzájem inspirovat a rozvíjet. Bude mít dobře placenou kreativní práci, do které bude zodpovědně chodit a která ho bude naplňovat. Od devíti do šesti bude profesionál. Po večerech a nocích budeme ale dělat něco výjimečného. A  pak si vezmeme na pár dní, týdnů či měsíců volno, krosnu na záda, a budeme spát na nádražích, u cizích lidí, nemýt se, nemít co jíst, brečet v podchodech za zvuku deště a psát na poslední kusy papíru myšlenky z poslední noci. A všechno a všechny milovat. A všechno zkoušet, učit se a poznávat.

Bude se se mnou cítit pohodlně v Savoy při olizování lžičky od dortu s lesním ovocem. Ale bude se mnou také pít z fontány na skrytém náměstí ve Vídni a mokřit si triko, protože jsme se v hostelu neměli šanci už tři dny umýt.

Ten přítel tvrdí, že žádná kategorie nebo dokonce osoba jako Sofistikovaný hippie není. 
Je. Já to vím, je. Znám ji.

A fakt mě začíná štvát, že kdykoliv chci tuhle vysněnou osobu políbit, narazím si čelo o zrcadlo.

9 komentářů

  1. Prosím poslat jeho adresu poštovním holubem :)

    OdpovědětVymazat
  2. až takového muže poznáš, dej mi vědět, kde se hledají...

    OdpovědětVymazat
  3. existují, já takového muže mám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bavíš mě, a to velmi. V práci u oběda nebo tajně místo práce, usmívám se a teď se už se vyloženě směju. Mám také svou představu a když se podívám do zrcadla, vidím jí. Ale byla by škoda mít jen svůj odraz. A tak hledám dál. Díky za tvůj blog

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall