Kdyby byl svět jako Twitter

Miluju Twitter. V mnoha směrech mi ovlivnil život. Nepřeháním. Jsem sice drama queen, ale v tomhle nepřeháním. Poznala jsem skrze něj tolik fantastických a zajímavých lidí, že si nedovedu představit, kde bych dnes byla, kdybych na něm nefungovala.
Všechny pracovní nabídky pramení z okruhu lidí, které znám z Twitteru. Piluje mi denně jazyk a schopnost fabulovat, protože musím přemýšlet, jak narvat vtipný tweet do 140 znaků. Dává mi naději, že na světě nežijí jen naprosto nezajímaví idioti (Greetings to my Facebook friends!). Můžu díky němu sledovat dění po celém světě. Lidé, které si sama vyberu, mě inspirují, rozvíjejí a obohacují. Minimálně pětkrát denně mě rozesmějí. A mohla bych pokračovat další hodinu dvě.

Pravda - má i nevýhody. Trošku mi začíná lézt na mozek. Asi si koupím nějaký malý ostrov. Bude se tam žít stejně jako na Twitteru. Představme si to. Lidem, kteří vás nezajímají, byste dali unfollow. Zmizeli by. Jak super by bylo rozdělit vaše přátelé a rodinu do listů a některé dny se stýkat jen s některými seznamy. Jak by bylo milé, kdyby tchýně mohla říct jen 140 znaků. 

Já už na tom ostrově asi žiju i tak. Kupování dalšího je možná zbytečná investice. Tenhle týden jsem byla se starou známou večer na víně, poslouchala její dlouhé vyprávění a přistihla se, že hledám vedle její hlavy tlačítko unfollow. 
Taky jsem potkala dnes na ulici sexy chlápka, u kterého bych možnosti follow využila okamžitě. Naštěstí si pořád uvědomuju, že to je v reálném světě trestný čin.

Heleďte ale bojím se.
Protože jestli já někdy budu sedět, tak to bude za stalking.
A všichni víme, že v tom budu nevinně.

4 komentáře

  1. Naprosto souhlasím a nebudu zde opakovat pravdy z článku poukázané na mých zkušenostech. Stejně by se mi to do 140 znaků nevešlo. #like

    OdpovědětVymazat
  2. Je to tak, tahle sít mi dokáže dát už daleko víc než FB. Poznávám tu lidi, kteří mají podobné myšlenky, přečtu si zajímavé informace a vůbec se sem vracím mnohem raději. @tomashak

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall