Drahá cestovní kanceláři Alexandrie

chtěla bych vašim pracovníkům poděkovat za několik věcí, které jsem si díky vám uvědomila na týdenní dovolené v Bulharsku, kterou jste nám ochotně prodali jako last minute. Na té dovolené mimochodem ještě stále jsem, sedím na hotelové terase a koukám se přes skleněné dveře do jídelny, která je téměř prázdná, protože celý hotel od úterka bleje z kvalitního hotelového jídla. Kolem mě běhají malé vřeštící děti všech věkových kategorií, protože všechny dětské atrakce a koutky jste pro ně zavřeli a rodiče s nimi nemají kam jinam jít.
Když ale vidím, jak je těžké zvládat děti na dovolené, kde je 15 stupňů a žádná možnost zábavy kromě lobby hotelu, musím vám vlastně poděkovat, protože díky tomu odkládám své plány s dětmi až za třicítku.

Další super věc je, že jsem se téměř naučila bulharsky, protože jinak vaší delegátce, která mluví česky opravdu lámaně a anglicky nemluví vůbec, nerozumněla.

Také jsem byla překvapena, že na pláži je několik opálených, mužných, vypracovaných chlapců, kteří jsou zde jen pro nás. Bohužel neobsluhují, ale všechny stánky a obchody rozebírají, protože pro ně koncem sezony končí svět. Ležet vedle pracujících zedníků je báječné! Avizovaná (a námi hrazená) lehátka, slunečníky, občerstvení a čisto jsem se snažila alespoň předtavit, ale i má spisovatelská imaginace má své limity. Nemluvě o tom, že je na celé pláži zákaz plavání.

Také jsem měla strach, že se v centru, kde to žije (jak slečna, která nám prodávala zájezd, nazvala Primorsko), ztratím. Měla pravdu. Neztratím. Dá se tu skvěle orientovat podle úmrtních oznámeních, která jsou vylepena na každém stromě. Což mě potěšilo, protože na ulici nikoho jiného nepotkám, takže alespoň nějaké orientační body. Skvěle se dá také orientovat podle zavřených a prázdných nonstop restaurací či rozestavených hotelů.

Teď jsem zpětně ráda, že jste nás opakovaně odmítli transportovat domů dříve s argumentem, že si let musíme uhradit jinak sami. Kdybych zvracela a mrzla posledních pět dnů doma, místo na rádoby čtyřhvězdičkovém hotelu a opékala si tady suchý chleba, nikdy bych nepřišla na svůj poslední skvělý poznatek: Na náramku All inclusive hotel Jeravi se nedá oběsit.

P.S.: Abych vám nekřivdila, v docházkové vzdálenosti je vlastně otevřena jedna atrakce. Vždyť hned vedle hotelu je velký hřbitov, kam se jdeme projít vždy, když se začneme těšit domů, více než je zdrávo. Konečně jsem také pochopila, proč k němu od hotelového bazénu vede přímá cesta.

10 komentářů

  1. Smutné, ale stejně se musím smát :) Přežijte to ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. A nedoslo k zamene a nejela jsi na survival camp, ktery zoceli telo, sverace i nervy? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně napsáno :D, přežijte tu "dovo" a šťastný návrat domů!

    OdpovědětVymazat
  4. Popřeju jen přežít. S touto cestovní kanceláří máme doma také nemilé zkušenosti( pobyt ušel, závěr dovolené- z hotelu jsme se zabalenými věcmi přesunuli na chodník před hotelem a čekali asi 12 hodin na autobus, který nás měl odvézt. tedy spánek na chodníku, a nepříjemní zaměstnanci hotelu, kteří nám zakazovali čekat před hotelem - bylo jich méně než nás, tak neměli šanci :D - je to již několik let zpět - ale jak na to koukám tato cestovka se moc nezměnila...

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se vrátil před týdnem z Turecka se stejnou CK a nemůžu říct nic špatného. Vše je o lidech. Pevné nervy ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. V září do Bulharska..? Co jste čekala? Maledivy?:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky napsaný článek!! :-D Jen bych se rád zeptal, jestli se Vám nezdálo něco divného na tom, že na konci září je 4* na last minute = nikdo tam nejede? S počítačem a internetem umíte poměrně dobře, mohla jste si zjistit více informací sama (počasí, kulturní a noční vyžití v dané destinaci a danou dobu atd). Do této dovolené Vás, předpokládám, nikdo nenutil. Byla to tedy Vaše volba na základě nedostatku Vámi zjištěných informací. Ve stručnosti bych řekl - nejela jste na v lednu na Hawaii ale v září do Bulharska...

    OdpovědětVymazat
  9. krásné. Přesně to jsem si potřebovala přečíst, abych mohla jít s klidem spát. 'Clověku se totiž vždycky líp usíná, když má za sebou nějaký ten veselý zážitek, než po smutném filmu, či článku... A tak to je právě teď - já se směju a tak jdu spát. Brou a díky

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall