Proč s Macem nic nestíhám

Přešla jsem kompletně k Applu. Vztekám se, kudy chodím. Nevztekám se proto, že by nefunguval. Naopak. Štve mě, že vše šlape naprosto bez chyb.

Má rána byla jasně daná. Vstanu, dopotácím se do obýváku a zapnu počítač.

  • Než se můj milovaný Dell nastartoval, stihla jsem se vypsrchovat. S ručníkem kolem pasu jsem se vrátila z koupely a zadala heslo. 
  • Než se spustil komplet, šla jsem si udělat snídani. To vyšlo akorát než jsem se vrátila zpět k počítači. 
  • Zapnula jsem Internet Explorer, který mi - než načetl všechny mé startovací stránky - dal prostor se nalíčit. 
  • Než se spustil Outlook stihla jsem dosnídat a někdy se i obléct. V momentě, kdy jsem byla připravena opustit byt a vyjít do práce, jsem se zběžně podívala, co se děje.

Teď je vše jinak. Vstanu, stisknu tlačítko a vše je hotovo. Nemám čas se líčit, sprchovat, jíst ani obléct, protože jakmile vše najede, skejsnu u laptopu téměř až do odjezdu tramvaje.

Vážně. Tenhle měsíc jsem jela do práce už dvakrát nenalíčená, s mokrou hlavou a jednou téměř v tom samém oblečení, ve kterém jsem spala.

Uspěju, zažaluju-li Apple?


20 komentářů

  1. Hlavně jsi stihla napsat sem :-)

    Stačí změnit způsob použivání.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ty přechody jsou nejhoší.

    OdpovědětVymazat
  3. Drahá slečna.

    Ani si neviem predstaviť, aký došrotený DELL ste musela mať, keď Vám tak dlho štartoval.

    (Del používam roky a som s nimi nadmieru spokojný)

    A bod číslo dva, to že si na Windowse neviete nastaviť autologin, alebo spúšťanie programov po štarte, za to už bohužiaľ ľudia v Microsofte nemôžu. ;-)

    Nabudúce skôr ako niečo "premúdrelé" napíšete, ozrejmite si fakty. :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Drahy Lubo,
    trochu optimismu do toho zivota (;.

    OdpovědětVymazat
  5. Lubosi, s Tebou musí být život hrozně vážný :)

    OdpovědětVymazat
  6. L'ubos: Mně to připadá docela zábavné. O žádné technické detaily nejde. To, že Vy nemáte rád Apple, ještě neznamené, že někdo s ním nemůže mít dobré zkušenosti:)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem fakt jediný, koho v tom zaujal ten ručník kolem pasu? :-) Nerdi...

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem fakt jediný, koho v tom zaujal ten ručník kolem pasu? :-) Nerdi...

    OdpovědětVymazat
  9. Milion chytrejch komentářů a nikdo zatím neuocenil vtipnej sebeironickej článek... Tleskám :D

    OdpovědětVymazat
  10. To jsem rad ze je na tom nekdo podobne jako ja:)) s macbookem je vstavani lepsi;))

    OdpovědětVymazat
  11. Jakub: čtu to teď v buse a od ručníku kolem pasu už nevím, co čtu.

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný článek (pro rýpaly - produkty Apple nepoužívám). Pane Luboši, radíte autorce, aby si ověřila fakta, zatímco vy sám jste akorát prokázal svou nechápavost a především omezenou informovanost.

    OdpovědětVymazat
  13. Stacilo ten Dell nevypinat, ale uspavat jako MacBook ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě, že nemám v práci Maca! to bych totiž přišla o svoji kávičku/čajíček, než se mi nastatuje počítač :-)

    OdpovědětVymazat
  15. To mi připomíná můj starý počítač :))

    OdpovědětVymazat
  16. Ručník...nejlepší část příspěvku

    OdpovědětVymazat
  17. Ručník...nejlepší část příspěvku

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall