Pour féliciter 2013

Začínám vážně přemýšlet, že zaměstnám část lidí, které znám, jako burzovní makléře. Kdykoliv se mi v životě něco pokazí, zjišťuji totiž, kolik mám kolem sebe lidí, kteří to čekali, viděli, věděli a předvídali.  Ono to bylo totiž hned od začátku jasné! Nemohlo to dopadnout jinak! Cos čekala?


No já vím, co jsem čekala.
Že to dopadne jinak. Dobře.
A budu to čekat vždy, drazí burzovní makléři.

Lidé, kteří jdou do věcí po hlavě, bez promýšlení, pouze s dobrým pocitem a srdcem, budou vždy létat někde v oblacích.
A to, že si občas namelou hubu, není žádné jasnovidectví, to je gravitační zákon.

Není to o tom, kolikrát spadnete.
Ale kolikrát se z té země zvednete.

Při rekapitulaci roku 2012 jsem si uvědomila, že si tu hubu namelu úplně stejně určitě i příští rok. 
Já vám na ty obrany, promýšlení, bezpečnost, zdrženlivost a opatrnost prostě seru. Fakt.

A vám do roku 2013 přeju, ať najdete aspoň jednu věc, do které půjdete naprosto bláznivě po hlavě bez jakéhokoliv promýšlení. A to nejdůležitější: Přeju vám - pokud ten skok nevyjde - abyste na to skákání nezanevřeli, ale naopak si užili tu opravdovost a živočišnost - skutečné štěstí, lásku, strach i bolest.

Protože bez deště není duha.


Pour féliciter 2013.






7 komentářů

  1. Krásné přání do nadcházejícího roku 2013!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, taky si znovu nabiju hubu, nejspíš ne jen jednou. Ale stojí to za to. Bez toho by to byla nuda. Takže ti taky přeju, ať se vždycky zvládneš znovu zvednout, ať jednoho dne nezjistíš, že už to nejde.

    OdpovědětVymazat
  3. dikicko :) vyskusam, kedze som presne opacny clovek, teda dost opatrny

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za přání. Myslím, že se podle toho snad řídím, i když trošku jiným způsobem: http://toffee13.blogspot.cz/2013/01/201213.html Přeji hodně zdru.

    OdpovědětVymazat
  5. Moje milá, tady se někdo asi vážně nasral, viď?

    OdpovědětVymazat
  6. Toffee a Výloho mladé dámy, pěkné blogy! :-) Mám zase něco nového na čtení. :)

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall