Jak být nesnesitelný na Facebooku

V poslední době mě začalo zajímat, proč nemá nikdo rád Facebook (ano, nemám co dělat). Přemýšlela jsem nad tím, proč tomu tak je, když se v zásadě (teď) už tak moc neliší od Twitteru (a na ten nikdo nenadává). 

Když jsem se lidí kolem sebe začala ptát, proč ten Facebook tak nesnáší, nikdo nemluvil o zabezpečení soukromí nebo ztrátě osobního kontaktu. Zjistila jsem, že lidi nemají na Facebooku rádi.... ty ostatní lidi. A tak jsem si projela dozadu své statusy. A statusy svých melodramatických přátel. A konečně jsem na to přišla. Na tu záhadu, proč se na Facebooku nemůžeme vystát.

Ptáte se, jak dál dělat Facebook absolutně nesnesitelným? Nesnášíte Marka Zuckerberga a přejete jemu i Facebooku blízký konec? Není to vůbec nic složitého. 

1) Pravidelně mě informujte o svém vztahovém statusu.

Mám ráda, když vím, co se děje. Znám páry, které to už pochopily (a těm děkuji), a také ty, které to ještě nepochopily. Ti šikovní (ti první) zvládnou aktualizovat svůj status několikrát týdně, od zasnoubení, přes single mód, po "ve vztahu", k opětovnému zasnoubení a zase zpět. Někteří dokonce s několika různými partnery! LIKE!

(Úplně nejhorší jsou lidé, kteří sice status pravidelně aktualizují, ale nepřidají k jeho aktualizaci důvod rozchodu. Nes-ná-šim!)


2) Řešte své partnerské neshody zásadně online.

Mít koule prát své špinavé prádlo na veřejnosti se prostě cení. Na Facebooku je super, že je to jediný prostor, kde mám šanci vyslechnout obě strany bez toho, abych se ušpinila od krve. A taky aniž by jeden či druhý z toho páru poznal, na čí straně vlastně jsem. Prosím, jen udržujte hádku v jednom vlákně, ať to nemusíme hledat všude možně.


3) Čím víc fotek dětí, koček a psů, tím lépe.

Ať vám ruka upadne, jestli nevyfotíte své nové štěňátko, svou spící kočku nebo právě přebaleného mimíska. Jsou to mé jediné radosti v mém nudném, zašedlém single životě. Nalévám si u těch fotek pravidelně sklenku tvrdého alkoholu a sním, že jednou budu mít taky psa, který spí, nebo dítě, které si zvládnu přiškrtit na zádech šátkem.

4) Vaše štěstí = moje štěstí. Víc zásnubních prstenů, svateb a novorozenců, prosím!

Jsem z vás vždycky tak dojatá! Bože! Já se vdávat potřetí, tak k tomu rovnou založím celý webový portál, nejen že budu dávat každý den fotku svatebních příprav na Facebook. Ty prsteny, dorty a šaty. Wow. To nikdo jiný nemá. Nevadí, že jste mě na svatbu nepozvali, tohle mi absolutně stačí.

5) Dokažte mi, že umíte opsat poutavý citát.

Upřímnost je podle mě jedna z nejdůležitějších věcí na světě. A já oceňuji, že si umíte přiznat, že byste sami nic tak moudrého nevymysleli, a proto opíšete (pravděpodobně vygooglený a zkomolený) citát nějakého moudrého člověka, který už tisíc let nežije. Kdyby Buddha, Gandhi a Nietzche viděli všechny ty lajky, byli by určitě taky dojatí.


6) Neustále opakujte, jak skvělý je váš přítel/přítelkyně.

Jen díky vám vím, koho si vlastně mám k sobě najít. Chci přesně toho muže, kterého máte doma vy. Nosí vám květiny, bonboniéry, připravuje pro vás překvapení, kupuje vám drahé dárky a vaří vám večeře. Jsem za vás tak ráda. Vůbec mě to nefrustruje. Nepřijdu si méněcenná, ztracená ani #foreveralone. Je to můj hnací motor proto, abych byla jednou tak skvělou ženou jako vy.


7) Okomentujte pro nás chudé televizní program.

Nemám televizi. Proto jsem ráda, že vy, kteří na ni máte, mi můžete pravidelně okomentovat všechny velké televizní události: Vyvolené, české Slavíky, soutěže Miss, Ordinaci v růžové zahradě nebo zprávy. Jsem vždycky unešena z toho, jak se snažíte nás, nekulturní barbary, trochu obohatit. Díky za to.


8) Buďte záhadně depresivní a pak o tom odmítněte mluvit.

Chápu, že máte někdy špatný den, a není vůbec nic zlého na tom, že o tom chcete napsat status (aby se vám ulevilo). A co je pak komu vlastně to toho, co se vlastně stalo. Důležité je, že jste smutní. Ostatní vás mají podpořit, politovat a dát vám like. Pokud jste v důvěrnějším vztahu, je na místě samozřejmě soukromá zpráva nebo srdíčko na zeď. Nemůžu vystát ty kretény, co pak rejpou do toho, co se stalo, když je přece jasné, že kdybych o tom chtěla psát, tak za tu smutnou větu napíšu víc než tři tečky. Jasně, že pak řeknu, že o tom nechci mluvit.


9) Popište, co děláte.


Jste mi inspirací. Restaurace, ve kterých jíte, obchody, kam chodíte nakupovat, fitka, do kterých se chodíte fotit na Instagram, jídla, která jíte k snídani, to vše mě inspiruje k tomu, abych se sebou taky něco dělala. Je pro mě důležité vědět, co děláte, protože nám to pomáhá udržovat dobré vztahy.  A co vy víte, třeba se inspiruju a půjdu se taky vyčůrat.


10) Jednou týdně vyhoďte Oscarovou děkovačku.

Jste také tak vděční? Není divu, když vás na Facebooku sleduji. Mám ráda vděčné lidi. Takže poděkovat jednou za čas všem, které máte kolem a kteří tvoří ten skvělý život, který teď žijete, je na místě. Poděkovat rodičům, že vás tak skvěle vychovali, partnerovi/partnerce, že si bez ní/něho život neumíte představit a vašemu psovi/kočce za nejlépe strávených deset let svého života, by měl každý.



Takže. Nesnášíte Facebook?
Zapomeňte na to, že byste se museli učit hackovat.

Jednoduše pokračujte v těchhle skvělých statusech a Facebook skončí sám od sebe.
Protože všichni normální přejdou na Twitter a všichni ostatní na Mimibazar.






P.S.: Ne. Ta autokorekce mi nevadí.
P.S.2: Anglickou verzi sraní lidí na Facebooku si můžete přečíst zde.

86 komentářů

  1. Nejhorší je se ve spoustě bodů poznávat, ale skvělý!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě bych snad dodala, že mám ráda informace o počasí z druhé strany republiky a poutavý jásot o prvním sněhu/sluníčku/bouřce či popadaném listí.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že spousta lidí by se nad tím mohla zamyslet a něco s tím udělat. Každopádně velice trefné!

    OdpovědětVymazat
  4. Na Oscarovou děkovačku stejně nic nemá:D

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Autorku chci za zenu, pak vyrobim ten mlejnek zminenych statusu, aby mohla napsat druhej dil tohole nesnesitelne trefneho veledila.

      Vymazat
    2. Především s ní chci mít děti, ten zbytek tolik nespěchá!

      Vymazat
  6. uppss...tak váhám, jestli mam zůstat na twitteru, nebo se přestěhovat za manžama a mimískama

    OdpovědětVymazat
  7. Haha, opravdu jsem ráda, že facebook nemám.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. V niektorých bodoch som sa videla (ale ako by niekto nemohol mať rád fotky môjho psa, všakže?:D) a niektoré mi lezú na nervy u iných ľudí. Keby však všetky tieto statusy a fotky na ktoré si upozornila z facebooku zmizli, už by žiadny facebook nebol, lebo by tam nebolo čo pridať. Zaujímalo by ma, čo by ľudia pridávali, keby to malo byť niečo inteligentné, prínosné a nedráždiace iných používateľov. Asi by to bola nuda. Pre mňa je len jedna vec na facebooku neznesiteľná - keď sa ľudia snažia ukázať, že majú skvelý život plný úžasných dobrodružstiev a nikdy sa nenudia, pričom ich život je natoľko nudný že majú čas na to aby si vytvorili ich novú imaginárnu facebookovú identitu, alebo tí, ktorí sa snažia ukázať aký majú s partnerom skvelý vzťah, neskutočne sa milujú a my ostatní pritom vieme, že v realite ten vzťah stojí za hovno.

    OdpovědětVymazat
  9. A vieš čo je na tom to najlepšie? Že práve na to bol Facebook vytvorený! Keby neobsahoval všetko to co opisujes, zostali by tam len reklamy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideální. A Zuckerberg by se na ty reklamy musel nadosmrti dívat...

      Vymazat
  10. ještě mi tam chybí největší sajrajt co může být:
    Statusy typu "Kdo mě má rád, dá LIKE", "Dej Like a já ti do zprávy napíšu jestli tě miluju", a nejtrapnější je, že oni netuší nic o Klout Score ani o ničem podobném. Tak kde to jsme?

    Jo a 3-5-6 je taky hodně špatná záležitost.

    OdpovědětVymazat
  11. No pravda, z tohoto duvodu jsem prestal FB pouzivat, a chodim na twitter, ktery do te doby byla pustina (co se meho uctu tyce). Fakt nepotrebuju vedet, ze nekdo prave mel nejlepsi svickovou, ze je ozralej, a uz vubec porad dokola "jdu na trenink", "vy se cpete sladkym, ja jim zdrave", "dneska opet uzasne fitko".. a to vse doplnene o selfie :)

    OdpovědětVymazat
  12. U bodu 9) jsi zapomněla na důležitá slova "manža" a "čvachtat" :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Nenašla jsem se ani v jednom bodě. Cítím se teď vážně dobře! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jednou jsem se rozhodla prorolovat se až na samotný začátek, do doby, kdy mi bylo patnáct. Studem jsem zalezla pod stůl a týden nevycházela. Naštěstí jsem z toho vyrostla... Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  15. Podle mě není problém to co lidé sdílí, ale počet přátel.. neboť pokud máte jako přátele označené pouze lidi, které máte skutečně rádi (a ne ty které jste na střední nenáviděli, potkali jednou na mega akci a tam jste se pozdravili) tak vás zajímá jak se mají.. a aktualizace statusu několikrát týdně Vás neotravuje, ale pouze nahrazuje SMS v době, kdy zrovna nemáte tolik času je vídat.. Jsem za snížení počtu přátel :))

    OdpovědětVymazat
  16. Se vsadím, že by si takového manžu s kytkou, kupu dětí a psů chtěla:-))

    OdpovědětVymazat
  17. Přemýšlím, co je tedy, podle autorky článku i vás některých komentujících, na ten Facebook "povolené" psát? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vsichni normalni prece prejdou na G+! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky mám takový dojem... :-)
      Koukám jsem asi jiná generace, protože já mezi svými přáteli na FB na podobné statusy moc nenarážím :-) Snad ty psy a kočky a fotky dětí... jenže pokud by je nedali tam, tak dávno zapomeneme, že vlastně nějaké kdy měli :-))

      Vymazat
  19. Prostě skvělé! Souhlasím, kdybych neměla FB nevěděla bych, jak moc jsou všichni okolo šťastní díky svým partnerům a nevěděla bych, kam chodí do posilky!

    OdpovědětVymazat
  20. Popravdě s tímhle tak úplně nesouhlasím. Nemyslím si, že bych byla tenhle typ člověka píšící tyto nasírací statusy, ale na druhou stranu moje témata jsou často shodná s výše uvedenými. Jde jen o to, že je píšu méně často a jiným způsobem. O svém vztahu na fb nepíšu, to mi přijde bezohledné vůči partnerovi i těm lidem, kteří to musí číst. Zato ale fotky zvířat mám třeba hrozně ráda a vůbec mi nevadí se na ně koukat do aleluja. Stejně tak se ráda svěřuju s tím, co dělám a co jsem zrovna zhlédla zajímavého, a stejně tak si o tom ráda čtu od svých přátel, ale nejde o statusy podobné výše uvedeným, ale třeba o celkem zajímavé postřehy stojící za zmínku. Ani citáty bych nezavrhovala (nakonec mě už fb v lecčem přivzdělal) a poděkování se občas taky hodí (ne jednou týdně teda 8-DDD).

    Každopádně se snažím říct, že sice chápu, co se autorka snaží v článku říct, ale zároveň si myslím, že jí tak docela nedošlo, že nejde o to "co", ale "jak".

    OdpovědětVymazat
  21. Nechci vam do toho kecat, ale nebylo by lepsi proste nesledovat lidi jejichz statusy jsou vam tak otravne?
    Nebo si vazne myslite, ze temito clanky nejak prevychovate ty vase "pratele" aby pro vas byli snesitelnejsi?

    OdpovědětVymazat
  22. Podle mě je tohle trochu přehnané, nechápu, proč by mi měly vadit fotky psů a dětí. Je fakt, že smutné statusy navíc bez vysvětlení důvodu jsou trochu mimo, ale to dělá jen pár lidí, které (když mě nebaví) prostě ignoruju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda fakt nesnášim fotky psů a dětí, zatímco smutné statusy jsou mi ukradené. Je to otázka názoru a pak taky samozřejmě míry. Jinak mi článek připadá hodně vtipnej - po delší době, nutno přiznat.
      A jo, píšu citáty. Jsou teda z knih, ale píšu je jen proto, abych ostatním ukázala, jak jsem chytrá. No a? Já vim, že to možná neni moc dospělé, ale aspoň se nevztekám, že se do toho Michelle naváží.

      Vymazat
  23. Zajímalo by mě, do jaké kategorie autorka řadí své twíty o kolouchovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A o vztazích a fotky psa atd....ale berme to jako nadsázku:-)

      Vymazat
    2. A kde autorka psala, že ona je dokonalá? I ze sebe si člověk může dělat srandu, žejo...

      Vymazat
  24. Ja na fcb skoro nic nepíšu, fotky jen minimálně a obykle takové co stojí za to. Je na každém jaký si facebook udělá. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Myslím, že nejde ani tak o typ příspěvků, jako o správnou míru. Uvědomit si, co chci komu sdělovat, o co se chci podělit.
    Pokud mi někdo svými statusy leze na nervy, můžu si ho blokovat. Jsme svobodní lidé, máme možnost volby. Nechápu, proč bych měla číst někoho, kdo mě štve a jeho statusy mi lezou krkem.
    Na druhou stranu, to chceš řešit přes FB filozofické otázky, štěpení atomu, a pod.?
    Já si třeba ráda přečtu něco o dětech svých známých a nemám ráda, když se rozebírá politika.
    Trocha tolerance by nám všem neškodila. Ale chápu, pisatelka je ještě mladá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda docela ráda řešim na FB filosofické otázky.

      Vymazat
  26. Já to mám jednoduchý, statusy od lidí nebo jejich akce se mi objevují v tom pravým sloupci. A na hlavní stránce mám neewsfeed od firem/skupin, které mě zajímají - tak trochu RSS čtečka, jen občas v komentářích se dozvíte něco zajímavého navíc. Lidi blokuju přesně kvůli výše psaným důvodům. A pokud sdílí někdo něco zajímavého, tak ti, které v block listu nemám :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ty si normálně vyjetá...a na twitteru se tyhle věci psát nedají? prober se, co si kdo co píšed na facebook je každýho věc...já taky nikoho nebuzeruju, že napsal to či ono nebo vyfotil to či ono...když to nechcu číst tak to nečtu, když to nechci vidět tak to nerozklikávám a na to mají právo i ti druzí...já vážně nechápu proč bych měla na face psát jen to co chtějí druzí...to jím pak můžu rovnout dát svýho přihlašující údaje a ať si to tam píšou sami...prober se a radím ti hodně rychle se prober!!!

    OdpovědětVymazat
  28. Hlavně, že sama tady má vyfocený nějaký potroublý dort =D ty si fakt nesoudná =D

    OdpovědětVymazat
  29. Bod 5 a hlavně 8 mě přivádí k šílenství...:)

    OdpovědětVymazat
  30. Skvělý článek! :)
    Asi nejlepší, co pro sebe člověk může udělat, když má kolem sebe hromadu takových lidí, je buď odhlásit se od odběru. A pak vlastně 97 % zevlení u Facebooku najednou mizí.

    OdpovědětVymazat
  31. Vse je otazka tolerance...niceho jineho...FB je dobrovolna zalezitost...vse se da smazat ci skryt...ur choice..

    OdpovědětVymazat
  32. Můj facebook je spíš taková RSS čtečka business a tech blogů. Vzkazky přátel se mi tak připletou jen opravdu zřídka kdy, i když někdy to taky spojí za to :D

    OdpovědětVymazat
  33. článek je v podstatě návodem, jak být zajímavý i pro ostatní. nejde vůbec o to o čem se píše, ale JAK. na téma (manžel, svíčková, pes, ...) se dá napsat chytrý a třeba i vtipný status, sorry, vím jako vy, že panda na tyhle témata píše a nenudím se při čtení. a znám jiné lidi, kteří o těch tématech sypou na zeď jeden příspěvek za druhým a většinou je to jen prázdné cosi, škoda písmenek. nemám nic proti tomu, ať si u sebe píše každý co chce. stejně tak to článek nezpochybňuje. taky to píše na svůj blog, ať s tím nezasírá tajmlajnu:)

    OdpovědětVymazat
  34. velmi trefné ! :-) tak to je a bude, protože přesně k tomu je fcb vymyšlen .. takže jediné, co s tím můžeme dělat je buď odstarnit u "přátel" fajku u Zobrazit ve vybraných příspěvcích, nebo je prostě smáznout .. nebo si nedávat do "přátel" ne přátele .. jaksi nevidím jediný důvod, proč bych v té sebrance měl mít někoho, koho neznám
    a propos .. v tom seznamu mi chybí tři body .. sportovní komentátoři, političtí komentátoři a ti, pro něž je utrpení chodit do práce, nemůžou se dočkat pátku, jak si zase ožerou držku, celou sobotu nás zásobují fotkama ožralých a děsně funny ksichtů z té naprosto vyjímečné, úžasné a nejlepší pařby tisíciletí a nejbližšího vesmíru, aby v neděli nastal zával fotek kočičích a psích zkreslených fotek s popisem jako Kurva, zitra je zase pondělí... a já mám sto chutí dodat A pak je úterý, to je průser, co ?
    :-)

    OdpovědětVymazat
  35. No, můj nejpoužívanější status je stejně na zeď naší třídní skupiny "je něco na zítra do školy?!" takže jsem dost ráda za facebook, jinak bych pořád dostávala nuly za nesplněný úkoly

    OdpovědětVymazat
  36. Někdy mám pocit, že někteří lidi žijí spíš tím, co mají na FB než reálným životem. Třeba někoho potkáte, ten člověk vám zpruzele odpovídá skoro jen ano/ne a za pár minut se dočtete z jeho statusu, že ho štvou lidi, co s ním nejsou schopní vést normální rozhovor, že ptát se na to, jak se má, je velmi neoriginální dotaz, na který se nedá navázat ničím zajímavým. :D

    Plus lidi, co se nikdy neozvou první, ale štve je, že jim nepíšete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebo ti, co nikdy nic nenapíšou, neokomentují, nepřidají, nesdílí, od nich se člově kv drtivé většině dozví, že fcb je opruz a nuda, protože tam nic neni.. :-D

      Vymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  38. no nevím... sama přidávám fotky svého syna (vidí jen vyvolená část "přátel")... na zeď házím - dle tebe - nezajímavé info jako "už mi v práci je*e a hodím si z toho"... ale na co jiného asi tak FB je? Na to, abych se pochlubila, jak hezky a rychle mi roste potomek a jak mě to v práci dnes vytočilo... a jsem ráda, že tyhle informace má i kamarádka z druhé strany republiky a nemusíme si denně volat... a nemusím si stěžovat po telefonu mamce... atd atd... některé obvyklé statusy mě taky nebaví... ale přehlížím je a maximálně si myslím svoje... a tohle téma nech stránkám jako jsou novinky.cz a věnuj se zase tomu, co ti jde... za tohle PALEC DOLŮ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. slečna je tak mimo a vygumovaná, že to stejně nepochopí ;)

      Vymazat
    2. když dojdou argumenty, sahá se k urážkám, že ? :-) typicky čecháčkovské .. a propos, máte na gůglu štěňátko ? :-)

      Vymazat
    3. jaký argumenty? k blbcům není třeba argumentů ;) a já nejsu z čech takže trošku mimo ;)

      Vymazat
  39. *Nietzsche.

    Jinak celkem pobavilo. (Líbí se mi nasraný komentáře lidí, kteří to berou vážně, fakt že jo.

    OdpovědětVymazat
  40. Váš článek nemá chybu, skvěle napsáno!

    OdpovědětVymazat
  41. Taky sem se pobavila. Hlavně pak nad slečnou tess. Řekla bych, že potřebuje kostku cukru. Škoda, že jsou nějací lidi zaprdění a nedokážou se odpoutat od přízemnosti - a trochu se zasmát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taktak, Tess je výborná. Ale já se taky rozčiluju nad některými (i Pandinými) články, takže to do jisté míry chápu. Tenhle mě ale zrovna dost pobavil, maličko jsem se chytla za nos, ale měnit se kvůli tomu nebudu. No, co jiného má taky člověk dělat, že?

      Vymazat
  42. a nikdy netrafis vedla ak si das citaty od Coelha:-) Ale inak ja neznasam Twitter, nevidim v nom zmysel a nic sa z neho nedozviem

    OdpovědětVymazat
  43. Twitter nemám, takže nemohu posoudit, zda je to oproti facebooku skutečně takový intelektuální titán, ale tak nějak o tom mám své pochybnosti.

    Mimochodem, mě nejvíc iritujou ti z mých facebookových známých, kteří nepíšou na fcb nic než politické komentáře a/nebo permanentně postují odkazy na politické zpravodajství a analýzy. Špiní mi tím karmu!

    OdpovědětVymazat
  44. Facebook má tu skvělou vlastnost, že je možné si ho přizpůsobit. Jasně, občas se taky podivím (a škodolibě zasměju), co tam lidi píšou, ale není nic jednoduššího, než si daného člověka smazat/skrýt jeho příspěvky apod.
    Takže "Jaký si ho uděláš... " :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je pravda, že u článku jsem se zasmála moc :) Naštěstí mám asi lepší výběr přátel.

      Vymazat
  45. Dala bych Vám "like", ale nemám na FB účet.

    OdpovědětVymazat
  46. Tak podle komentářů asi polovinu lidí nechápe trochu nadsázky :) Jak zde někteří moudře pronesli jde hlavně o to "jak" a "kolikrát" něco napsat. Autorka vypíchla ty situace, které občas opravdu lezou do extrému. Já si ráda počtu o lidech z druhého konce republiky v mém případě i z jiné země, ale někteří lidé, kteří dávají na facebook každý den dvacet fotek rentgenu, břicha a následně sto nových fotek za týden mimíska s manžou a podobně, tak to je fakt extrém. Tak se hned nečertěte a berte život trochu s humorem! :)

    OdpovědětVymazat
  47. :-) dekuji autorce clanku...at tak ci onak zde mame zpětnou vazbu, protože reagujeme a mnozi jsme se, pokud mame ještě zdravy rozum, nejen sobe zasmali, ale mozna i něco z toho spolkli, zamysleli se sami nad sebou a zbrzdime sve emoce :-)...pokud me na fb něco negativne dostava a je mi neprijemne, tak jsou to lide, kteří se snazi byt vtipni za kazdou cenu svou vulgaritou ...ale co clovek - to jina letora, vnimani světa...a pokud me něco odpuzuje uplne nejvic, pak jsou to projevy typu: mocinky suší...mucinky muc...a zdrobneliny typu preji stestinecko, zdravinecko, krásňoučká kočí apod. :-D a totalni pad je, když se tak projevu "chlap" :-D

    OdpovědětVymazat
  48. Přidala bych pozvánky ke hrám, postování motivačních obrázků a hlasování v soutěži o nejkrásnější dítě/psa/byt/cokoli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tímto komentářem a tenhle článek je skvělej. Když mi bylo asi 13, dělala jsem většinu těchto věcí a připadala si děsně "kůl" - už vlastně jen proto, že jsem vůbec FB měla, a to, prosím pěkně, jako jedna z prvních v okruhu mých známých, považte! :D Pravda, dneska se chodím na Facebook hlavně zasmát.

      Vymazat
  49. Michelle,
    blahopřeji! Výborný mediální tah!:-)
    ZV

    OdpovědětVymazat
  50. Super článek! Twitter nemám, ale asi ho zkusím...:)

    http://gathermoments.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  51. :D Diky za skvele pobaveni ted pred spanim, kdy jsem se rozhodla objevit nejake nove blogove cteni... kazdy tohle tema porad opakuje, ale malokdo to dokaze takhle vtipne :) diky!

    OdpovědětVymazat
  52. Haha fakt jsem se zasmála a v mnohém poznala))) Sice mi to u ostatních vůbec nevadí, do Facebooku čumím jako do prázdné ledničky, obzvlášť když si potřebuju odpočinout od práce a od psaní.. Takže mně kolikrát vlastně ani nikdo nestihne štvát, protože to prostě nedojde do té fáze)))
    Ale citáty mám ráda, vždycky mě na základě dobrého citátu trkne nějaká super myšlenka :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  53. Jasne, chapu to sdeleni a souhlasim, ze cist nekolikrat denne statusy zejmena maminek muze byt obtezujici, ale FB preci nabizi skryti obsahu.
    Tak proc si nenastavit to co chceme videt

    OdpovědětVymazat
  54. Autorce: Az se budete priste nudit, tak zkuste sepsat seznam tech "spravnych" statusu ;) Zajimalo by me to .. :)

    OdpovědětVymazat
  55. Úžasnej článek :-D a když mi bylo řečeno na facebooku, že si dávám za statusy zbytečné nedůležité věci, tak jsem si v duchu řekla, že si raději budu dávat kraviny než si vylejvat srdíčko a dávat si statusky o tom, jak krásně jsem se prošla s pejsánečkem. A mimibazar na konci to zabil :-)))

    OdpovědětVymazat
  56. zasmial som sa :D páči sa tvoj spôsob irónie :D

    OdpovědětVymazat
  57. Díky za přesně tyto lidi, díky nim výjmečnost vyjmečných vypadá ještě větší=)

    OdpovědětVymazat
  58. :D Haha, tak tohle je dokonalý článek :) Fakt povedený,zasmála jsem se.

    OdpovědětVymazat
  59. Být tu lajk, už ti ho tam dávám ;-) Pobavila jsem se ještě víc, než při čtení http://www.wikihow.com/Be-a-Hipster. Na letmý pohled skvělý blog, díky!

    OdpovědětVymazat
  60. Skvělý článek, lehká nadsázka, ale super. Já jsem třeba docela atypický uživatel FaceBooku, řeším tam vysokoškolské věci, komunikuju s lidmi za oceánem (které ale znám), sleduji stránky firem a institucí, které mě zajímají... Ano, jednou za čas dám svou zdařilou fotku, jednou za čas dám i fotku psa... Statusy se snažím mít spíš reklamní (Vyšel mi článek, přečtěte si ho tu, kamarádi, anebo Toto je skvělé počtení!) a pak mívám osobní (Tytu Tato akce byla skvělá, díky za ni + třeba hlášky) a pak zvídavé (ČEtl někdo toto? Jaké to je? anebo Používá někdo tento přístroj a je spokojen? Co mi doporučíte...?) Ale jinak nic. Depresivní, citátové, juchavé a ultra-extrapozitivní statusy, případně "selfíčka z každýho rožečku, z každé zmrzlinky atd." mě taky iritují...

    OdpovědětVymazat
  61. Skvelé, skvelé, skvelé...už dávno som nevidel, takto dobrý štýl.

    OdpovědětVymazat
  62. Ja jsem spokojena. U vetsiny jsem zakazala zobrazovani na zdi a ti 3 co zbyli tam tohle nepisou...:-)

    OdpovědětVymazat
  63. Po přečtení tohoto článku cítím silné zlomyslné nutkání založit si účet na Facebooku, který dosud nemám. Až doteď jsem netušil, k čemu vlastně může být dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  64. Až niekedy ľutujem, že ten facebook vôbec mám, šla som naň kvôli muderlantom z vysokej, ktorí sa rozhodli všetky dôležité veci týkajúce sa predmetov vešať presne tam. Na niektoré veci je facebook dobrý, hlavne na správy a komunikáciu s ľuďmi, najmä s tými, ktorí sú od nás na míle ďaleko, no inak je to fakt len samé chválenie sa jeden cez druhého, súťaž o tom, kto zo seba spraví väčšieho idiota alebo kto si žije ten najšťastnejší život a nech mu ho samozrejme všetci ostatní poriadne závidia. Podľa mňa facebook vyvoláva skôr nenávisť, depresiu a smútok ako šťastie a radosť, žiaľ tak to cítim.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall