Jak jsem byla měsíc Ester

Bylo to schizofrenní. Byla jsem měsíc tak trochu někdo jiný. Tak trochu říkám proto, protože v některých věcech jsme si s Ester podobné. S Ester = postavou knížky Setkávání, kterou jsem psala měsíc v cloudu s Milošem Říhou, alias Hynkem.



Byl to krásný románek. Hynek a Ester. Ale nejdřív se do něj Hynek a Ester museli dostat, tedy požádat Microsoft, aby je do projektu vzal. Sepsali jsme motivační dopisy a já jsem pomalu začala tvořit Ester, mladou grafičku žijící v Praze, která má nudný vztah, nudnou práci a tak vůbec hledá nějaké vzrušení.


A Miloš začal tvořit Hynka, mladého Mirka Dušína, který - i když k smrti nenávidí korporace - v jedné pracuje, a stále hledá tu pravou Ženu.


Když před vámi leží bílá stránka, máte z ní respekt. Když před vámi je měsíc psaní a nekonečný cloud, máte motýly v břiše. Měsíc jsme se sbližovali, psali si každý den, a vytvářeli moderní dopisní (a kapesní) román. A pak se i sešli.

Bylo to skvělé. Kdybyste si chtěli přečíst výsledek (a máte hodinku čas, delší to nebude!), můžete si knížku zdarma stáhnout tady. Díky Microsoftu, že nám to umožnil. Díky agentuře Wunderman, že jsou tak boží. A díky Milošovi, že snášel, jak mu lezu na nervy / záda.




15 komentářů

  1. Wow, ukázky se mi opravdu moc líbí a tobě gratuluji k napsání jistě úchvatné knihy! Už jsem si ji stáhla a brzy poletí do mé elektronické čtečky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Setkávání bude první, co si dám do nové čtečky :) Těším se a jsem opravdu zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  3. Pakliže bych kvůli tomu neudělala zkoušku z algebry, patrně bych nebyla zcela šťastná. Ale čtení Setkávání mne vážně nadchlo! Svěží a milé, díky. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To zní opravdu skvěle, hned jak bude více času, dám se do čtení! Neodolala jsem a rozkoukala jsem alespoň začátek rozhovoru. Zaujalo mě, že tam říkáš, že by jsi chtěla jet pracovat do Finska :-) V jakém oboru, je to něco konkrétního, či zatím jen sen? Ve Finsku dlouhodobě žiju, takže kdyby byla potřeba, moc ráda s čímkoli poradím,pokud budu moct! Jsi važně užasná a tvůj blog je naprosto návykový (už ho čtu strasně dlouho a pořád se sterným nadšením) takže by bylo fajn,kdyby se tvé psaní rozšířilo i jinam po svetě :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kniha je super, tvé psací dovednosti jakbysmet, ale co je z tohoto článku nejvíc neskutečné - jak jste si s Hynkem/Milošem HROZNĚ podobní!! Jak dvojčata :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jakožto pomaločtenáři mi to sice trvalo něco přes dvě hodiny, ale pak mi bylo úplně líto, že už to končí. Vážně skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý projekt. Zaujala mě ta část s papírky, asi to vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow! :) To je úžasný nápad, hned si to jdu dát do čtečky :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, stáhla jsem si to. Jsem v půlce a zatím se mi to strašně líbí. Vůbec ten nápad je super:) Jste oba moc sympatický :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na tenhle blog jsem se dostal jakousi prazvláštní cestou a narazil na Setkávání. Čtení trvalo celkem dva dny (v práci se čte trochu hůř:), ale zase jsem měl čas o ději přemýšlet. Shrnul bych to tak, že vzhledem k podmínkám vzniklo něco nadprůměrného. Mohlo to být delší. :-) Oželel bych dvě třetiny slov "cloud", "Microsoft", "Office 365". Dále celou kapitolu "Pocity z používání tabletů", z níž reklamní melasa přímo kape... A pak věta na str. 114 "I když bez cloudu 365 bychom si teda už vůbec neškrtli, že." Tam mi ta melasa kápla přímo do krku, kde zhořkla... A ano, vím, že to asi jinak nešlo.

    Přes to všechno jsem si čtení užil a těšil se na něj. Dobrá práce. Pandu si dávám do oblíbených. V Google Chrome. ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dneska odpoledne jsem v Pocketu našel tvůj poslední článek Obchodní centra. Když jsem si ho přečetl a procházel očima komentáře, všiml jsem si knížky Setkávání. Teď se koukám a nahoře na liště vidím 18:10 a zjišťuju, že jsem tu knižečku zhltal za celé tohle nedělní odpoledne.

    Bylo/je to super! Opravdu perfektně napsané, moc jsem se při tom bavil. Celou dobu jsem nechápal nakolik moc je to realita a nakolik je to jen vymyšlené, ale na tom asi ani až tak nezáleží.

    Tímto Vám oběma (a vlastně i microsoftu) děkuju za perfektně strávené/prožité/pročtené/zábavou naplněné nedělní odpoledne. V hlavně teď mám sice tornádo myšlenek ale úplně mě to nakoplo sehnat si nějakou další aktuální beletrii a přečíst něco dalšího :)

    p.s.: Díky za tip na font Populaire co je v knize, zrovna jsem něco podovného hledal ale stále nenacházel ten správný. Tak, konečně! .)

    OdpovědětVymazat
  12. Paráda! Zrovna jsem dočetla :) Velice postmoderní kousek, jak by nejspíš řekli ve škole. Ta reklama na Win se mi sice taky nelíbila, ale chápu, že to asi muselo být.
    Co mě trklo asi nejvíc, byla jedna z rad, jak randit. Něco ve stylu: dej na výběr, ale nakonec rozhodni sám. Myslím, že to dokonale vystihuje ženskou nerozhodnost :D Musím předat mužům kolem sebe, aby zase o trochu víc pochopili :)
    Díky za skvělé čtení :p

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall