15 tipů, jak dobýt Instagram

Dost dlouho jsem si myslela, že Instagram není žádná velká věda. Dokud se o něm neuspořádala mini konference a neseděl přede mnou redaktor Českého rozhlasu s otázkou: Tak jak být na tom Instagramu tedy úspěšný? 




Projela jsem svůj instáč. Projela jsem instáče svých známých. A vyšlo z toho jedno. Je to zase jednoduchý jako facka. Níže najdete 15 tipů na fotografie, které mag(net)icky přitahují followery. Úspěch zaručen. Vím, o čem mluvím. Já už nic jiného ani nefotím.

Nefotit jídlo, které jste opravdu uvařili vy, je pravidlo celkem šikovné, a to zejména proto, že takové jídlo většinou vypadá, že už ho někdo minimálně jednou jedl. Samozřejmě, jste-li foodie, pak svými výtvory zaplavujte síť dle možností.
Pozn.:Musíte-li si googlit slovo foodie, pak jím nejste.

Běhání je nový golf, jak řekl Josef Šlerka. Kdo neběhá a nefotí se u toho, nemůže to se svou sportovní kariérou myslet vážně. Jedna část koláže může být také GPS trasa.

Na čtení máte jen dvě hodiny, ale i přesto hodinu z toho štelujete fotku na Instagram?
Nevadí, není důležité, co přečtete. Důležité je, co si lidé myslí, že jste přečetli.

Prostě pro případ, že to slunce třeba svítí jen u mě před barákem.

Pro případ, že jste třeba vyrostli ve sklepě a nikdy jste to neviděli. Všichni víme, že takové případy jsou.

Nekuřácká, fair trade, s domácími dorty, limonádou a v bio kvalitě. Káva od DS a minimalistický (studený) interiér to jistí.

Steve pláče dojetím.

Vytvořit fotku, která nevypadá tak, že na ní žena právě pracovala 3 hodiny, trvá průměrně tak 5 hodin. Jste-li hezká dívka, doporučuje se selfie alespoň jednou týdně. Fotka prsou dvakrát týdně.

Zabrat do jednoho zrcadla své svaly, značkový vohoz a ladící boty je umění. Krom toho - než vyberete filtr, tak to na vás všechno zaschne, takže už nemusíte do sprchy. Jupí! 

Druhá nejdražší fotka po fotce Apple produktů.

Kdyby byly všechny vztahy tak krásné, pevné a idylické jako vypadají na Instáči nebyly by války, rozvody a daně.

Přijatelné je také pokud vám někde na fotce vykukují conversky, druhý zápisník Moleskin, Forbes nebo raybanky.

Počet lajků vyjde nastejno, ale v tom druhém případě budete místo snoba za hipstra. 

Ze všech fotek instáčových snídaní vyplývá toto: Všechny obchoďáky v Praze, kromě toho u mého baráku, mají evidentně borůvky ve výprodeji.
Zajímavé zjištění: Všechny tyto bytosti umí spát.

46 komentářů

  1. Musím se přiznat, že jsem po té konferenci fakt začala víc fotit :-D A zatím si teda ujíždím jen na jídlu,... asi bych měla rozšířit repertoár, abych byla IN.

    OdpovědětVymazat
  2. "...we’re obsessed with endless personal promotion, investing hours on then building our profile, pursuing the optimal order of words in our next message, choosing the pictures in which we look our best. All of which is meant to serve a desirable image of who we are. We are expecting more from technology and less from each other."

    OdpovědětVymazat
  3. :-D :-D :-D Tak tímto článkem jsi mi prodloužila život o další rok, ty tvé komentáře k tomu jsou geniální!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Vadí mi ta obliba běhání. Sám běhám už nejmíň dvanáct let. nechápu, proč najednou začali běhat všichni ostatní, a proč jsou všude fotky běhajících lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že člověk uběhne 3km a zásadně přitom pořídí 10 instafotek nepovažuju za běhání třeba.. :D Smutný fakt je, že takhle to většinou vypadá... Kdo běhal, bude běhat dál. Kdo neběhal a běhá jen kvuli tomu IN......... :)

      Vymazat
    2. Já právě nefotim, poněvadž nechci zastavovat. Pak to vypadá, že ostatní běhaj víc :-)

      Vymazat
    3. Taky zkousim zacit s behanim i kdyz mi to moc nejde jsem lenoch :-D ale ne protoze je to ted in ale protoze vidim,ze ty lidi okolo me co behaji fakt hezky zhubli a vypadaji hezky :-)

      Vymazat
    4. Kdo opravdu běhá, tak fakt nemá komplex z toho že běhá i někdo další. :-)

      Vymazat
    5. Já rád běhám. Zhubnout nechci. Z jiných lidí nemám komplex, jen nechci patřit k mase.

      Vymazat
    6. Pokud nechcete patřit k mase, začněte běhat pozpátku, nebo si pořiďte triko s nápisem "I was running before it was cool". U obojího budete za blbce. Jinak souhlas s J. Hlaváčem. Navíc buďte rád, že lidé běhají. Budou tím pádem zdravější a naše zdravotnictví ušetří za léčbu důsledků obezity (bohužel to ušetřené někdo ukradne, ale to je už jiná věc).

      Vymazat
    7. Chtěla jsem napsat přesně to, co David nade mnou. Já taky kdysi začínala na 3 kilometrech, a nestydím se za to...každej nějak začínal. Dnes běhávám 6-7 km a nemyslím si, že abych o sobě mohla říct, že "běhám", musím dát aspoň patnáctku. Sice se na insta při běhu nefotím, ale neodsuzuju toho, kdo jo.

      Obecně mi nevadí současný trend zdravýho životního stylu, kvalitní stravy a pohybu. Jednak mám kolem sebe spoustu inspirace a taky si myslím, že je to jen ku prospěchu věci, když se alespoň nějaké procento lidí uchrání od obezity a riziky s tím spojenými...Fandím každému, kdo se jen necpe a nestěžuje si při sezení doma na zadku a snaží se s tím něco dělat, i když nepodává takový výkony jako někdo, kdo aktivně sportuje skoro denně x let :-)

      Vymazat
  5. Perfektni clanek :-D maximalne vtipnej popadam se za bricho a tryskaji mi slzy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo samo,ze to musim uvest do praxe tres se muj instaci :-D

      Vymazat
  6. No jo, tak prostě i běhání, jídlo, kafe a focení si toho všeho jsou pro lidi dneska zážitek... a upřímně, kdo na ty fotky na Insta nečumíte? ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Výborně kočičko. Něco jsi zporozovala a napsala jsi o tom článeček na blogísek. Otázka nastává ... není ti na tohle už dost let ? Interpretovat behaviorální okolí sobě samotnýho a zároveň to co nejvíc zobecnit pro masu lidí. Jsi fakt šikulka ! Stačilo mi pár kliknutí abych našel tvůj instagram a zijstil, že se vlastně nelišíš od lidí ze kterých si děláš prdel. Jaká nadřazenost. Přeju krásný den a hodně úspěchů do blogískování ! Mdfk

    OdpovědětVymazat
  8. Schopnost udělat si legraci sám ze sebe je docela zásadní.

    OdpovědětVymazat
  9. skvele, vtipne :) na me nesedi skoro nic, jenom si teda fotim knizky, ale ty teda vetsinou prectu no :D

    OdpovědětVymazat
  10. na druhou stranu nektere cvaky jsou fajn a da se i rict, ze nekteri autori vybocujou opakovane z davu (do jake miry je vec vyfocena mobilem nezkoumam). teda soudim na zaklade prohrabavani se tagem #ostrava: http://www.ostravagram.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Dokonale výstižné :D směju se!

    OdpovědětVymazat
  12. Cokoliv nového od apple, lze zaměnit za cokoliv nového od Androidu - úspěch jsem měl s novým Nexusem ˇ7 i 5) nebo se smartwatch Pebbble. Obecně jakákoliv technologická novinka včetně rozbalování (hipsteři co neumí česky by řekli unboxing). Každopádně Michelle, fakt dobré shrnutí - díky za něj!

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělej článek! vtipný a výstižný :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tenhle článek mě opravdu pobavil!! :D :D

    OdpovědětVymazat
  15. tak to si rovno mozem zmazat ucet :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Mě tenhle celý trend instagramu způsobuje žaludeční potíže

    OdpovědětVymazat
  17. Hodně pobavilo :-D S dovolením sdílím.

    OdpovědětVymazat
  18. To je vážně vtipné:-) Já bych zas udělala článek na téma - jak dobýt blogger, neboli jaké věci dávat na blog, aby měl hned 300 čtenářů. A byly by to podobně smutný věci, jako tyhle instagramovky...

    OdpovědětVymazat
  19. Druhý nejdražší po Apple produktu mě pobavil... Jinak zírám, že se pořádají konference o instagramu, tyhle média jdou mimo mě. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. ještě nemám fotku: snídaně obsahující borůvky....:-D musím to napravit....

    OdpovědětVymazat
  21. takhle dobře jsem se už dlouho nepobavila:-) so true... < bára

    OdpovědětVymazat
  22. vtipné a vesměs máš i pravdu;)

    OdpovědětVymazat
  23. hahhaa, dobre som sa pobavila a som teda rada, ze nemam ten instagram..

    http://veronikakrasnicka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. Parádní článek! Upřímně jsem se u toho zasmála, zvlášť u toho: "Pokud jste hezká dívka, selfie 1x týdně a prsa 2x týdně" :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jdu vyfotit trasu a kozy :-) Teda divka uz davno nejsem, ale vyfotim :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Pokud existue prostor pro konferenci kde se resi tohle, je na tom nase ekonomika vice nez fajn.

    OdpovědětVymazat
  27. nejvíc mě pobavily borůvky, pak jsem zjistila, že mám nefotogenického psa i kočku:-)

    OdpovědětVymazat
  28. skvělý a universální foto follow návod ;-) ... každopádně to vysvětluje spoustu věcí... třeba s tím jídlem ;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělý! Profesorka češtiny na mě musela koukat jako na blázna, když jsem se mezi povídáním o 1. světové usmívala od ucha k uchu!
    Článek pobavil a inspiroval. A jelikož se svým blogem teprve začínám, jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila! A budu ráda, když se podíváš na můj a pravdivě ho zkritizuješ! :-)

    the-musician-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to je teda dost výstižné a vlastně se v hodně bodech vidím! :D Super článek :)

    OdpovědětVymazat
  31. Článek dokonalý! :D Ještě si zapomněla na fotku z letiště s pasem a v něm založeným palubním lístkem, Yankee candles a domácí dekorace, tulipány a jiné květiny v jarní sezóně a provokace od bazénu :D

    OdpovědětVymazat
  32. Lol.. zaasmála jsem se ukrutně :)) Jak vástižné, a přesto tomu spousta lidí věří bez výhrad.

    OdpovědětVymazat
  33. Založila jsem si insta včera, abych mohla sledovat přítelova tátu, kterej je fotograf. Tak jsem jen tak z prdele na netu hledala, jako dobýt svět. Fakt moc děkuju! A možná jsem našla dalšího oblíbeného blogera.

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall