To nejlepší, co mě potkalo v roce 2014

Rok 2014 byl skvělý. Zamilovala jsem si miliony nových věcí, bolelo mě břicho od smíchu i oči od pláče. Cítila jsem se vděčně, že mám tak skvělý život, a někdy jsem chtěla být někým jiným. Byl to sladkohořký mix, po kterém výjimečně, takhle ke konci roku, nebolí hlava. 

LEDEN

Zamilovala jsem se. Seděli jsme v Imperialu nad pomazánkou a freshem a o několik měsíců později jsme z toho povídání publikovali jeden z nejúspěšnějších rozhovorů pro Martinus.cz.
Podepsali jsme e-knihu. Vytvořili jsme společně s Filipem Douškem (Hejno bez ptáků) a Martinus.cz skvělé wow pro stovky milovníků e-knížek. Skvěle jsme se bavili u natáčení klipu, mimochodem jsme zničili Filipovi auto.
Našla jsem svůj oblíbený citát, nechala si ho v Esperii vyřezat do bambusového obalu a nosila v něm téměř celý rok svůj telefon, dokud jsem ho v říjnu neroztřískala. I ten obal i ten telefon. 

ÚNOR

Držela jsem v ruce svou první knížku. Napsali jsme ji s Milošem Říhou pro Microsoft. Wundermaňáci, kteří kampaň vymysleli,  se těší z několika marketingových cen, já z toho, že jsem se při podepisování prvních výtisků cítila děsně důležitě.

BŘEZEN

Začala jsem pracovat jinak. Snížila jsem si pracovní úvazek na polovinu, zbytek času vyplňuji psaním, milými firmami a školeními. Chtělo to odvahu, ale bylo to nejlepší rozhodnutí tohoto roku. 

DUBEN

Na jednom z kurzu Naučmese jsem potkala Petera. Ještě večer jsem kamarádovi vyprávěla, že jsem našla otce svých dětí. Jelikož jsme se s Jaroslavem Rudišem nedostali dál než k pomazánce v Imperialu, nepovažovala jsem za nutné jej o této skutečnosti informovat.

KVĚTEN

Okupovali jsme Hvězdu. Velkou část května jsme se Simbou a Peterem prováleli ve Hvězdě.

ČERVEN

Začala jsem psát do Marianne. První text o tom, jak jsem začala couchsurfovat a co vše mi couchsurfing dává i bere. Ironicky zrovna v období, kdy jsem si dala půlroční couchsurfařskou pauzu.

Peter se přestěhoval z Bratislavy. Simba zvládla sestěhování kupodivu velmi dobře. Sžíváme se, jsme dva úplně jiní lidé, a je to celkem zábavné.  On má rád pořádek, já chaos, on chce chodit na procházky, já chci být v dosahu wifi (tzn. doma nebo v hospodě). Učím se slovensky.

ČERVENEC

Byl naprosto debilní měsíc, proto není hoden obrázku. Téměř celý jsem ho proležela s chřipkou, včetně Filmového festivalu ve Varech. Poprvé po 15 letech jsem v létě neseděla na Fku.


SRPEN

Přestala jsem se bát bulíků. Jednoho jsem si dokonce zamilovala.

Flo vydává boží dopolední kuchařku. Tolik luxusních snídaní a svačin jste ještě neviděli. Část fotek se fotila u nás v ložnici. 

Simbouš se zotavuje z operace druhé nohy, já z jejího zaplacení, Peter z dvou týdnů nošení Simbouše třikrát denně dvě patra kvůli venčení.

ZÁŘÍ

Nevím, kam dřív skočit, ale vše si dost užívám. Třeba Webexpo a nejlepší sushi od Sushiqueen. Právě kvůli sushi jsem ukončila o 4 dny dřív Whole30

ŘÍJEN

Radka Denemarková vydává nový román. Pár dní chodím po bytě a cituju z něj. Podzim patří jednoznačně jí. Díky románu i díky scénáři k filmu My dva, který půjde do kin o měsíc a něco později. Rozhodla jsem se přestat dělat všechno polovičatě a začít dělat část věcí, na kterých mi záleží, lépe a častěji. Rozpouštíme #jsmeslyset.

Tři roky v Martinus.cz. Kde jsou ty časy, kdy jsme byli dva. Díky většímu týmu si můžu víc hrát. And I am lovin' it.

LISTOPAD

Simba má dvoustránku v Instinktu. Babička se dožaduje vysvětlení o cizích lidech na mém gauči.

Simče Vlkové, se kterou jsem se setkala téměř na všech svých tvůrčích Naučmese kurzech, vychází knížka. Je skvělé vidět, že lidem, kteří si jdou za svým cílem, ty věci vychází.

Oslavila jsem další narozeniny. Moje pandabanda mě dostala. Složili se mi na laptop, plus mi dalo asi milion dalších neuvěřitelných dárků. 

PROSINEC

Díky Petruccyi jsem mohla poslat svým miláčkům vánoční a novoroční přání, které pomohlo sdružení ONKA.

Jak jsem slíbila v předsevzetích na 2014, nechala jsem si narůst dlouhé vlasy.

Zkouším, jaké je to psát bez okras a strachu, že si to přečte někdo, kdo vás zná. Lednová Marianne, část mého osobního příběhu a část storek mých superkamarádek. A v podobném duchu budeme pokračovat.


Byla to jízda. 
Bylo to boží.
Myslím, že předsevzetí do roku 2014 zůstávají i do roku 2015. 
Osvědčila se totiž.


3 komentáře

  1. Krásný rok ! Ať je takových víc ...

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji i do roku 2015 mnoho úspěchů a spokojenosti :)

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall