Prodlužte si život s dalším cynickým zoufalcem

Ne, tohle není článek o vztazích. Došla jsem totiž k závěru, že cynické zoufalce je dobré mít jen na papíře v knihovně. (Není zač, mami!) Takže k věci: Našla jsem nejzábavnější komiks na světě. Pokud jste trochu škodolibí, máte rádi černý humor, Woodyho Allena a obecně si rádi děláte legraci z věcí, ze kterých se prostě legrace nedělá, sáhněte po něm taky.
Ten komiks se jmenuje RUDO a napsal ho Daniel Majling. Někteří možná znáte Ruda z jeho FB stránky (ta je, bohužel, ve slovenštině, takže ji nerozumím). Díky nakladatelství Labyrint si ale i my mladí hipstři, kteří slovenštině už nerozumíme, můžeme užít černobílý humor třicátníka Ruda, který se společně se svými několika přáteli vyrovnává se smutnou realitou bytí. Skrývá pro PEN klub Salmana Rushdieho (protože Kateřina Tučková už ho měla dost) nebo psychicky rozkládá svého terapeuta. Do příběhu se připlétá armáda Ježíšů, anděl John Lennon nebo Papež, který si hledá práci v KFC.

Sarkastické glosy Ruda vás budou nesmírně bavit hlavně proto, že v sobě každý kousek Ruda máme. 
Už jen proto, že jsme všichni nepochopení spisovatelé a všem nám kolem třicítky připadá, že i naše bradavky mají smysluplnější názory než my sami nebo někteří naši přátelé. 

Dlouho jsem se u žádné knihy tak nenasmála. Za chytrý černý humor, grafické zpracování i nádherný paperback tedy za mě 10 z 10 a jedno velké děkuji do Labyrintu. Konečně mám v posteli cynického zoufalce a směju se naposledy JÁ.


10 komentářů

  1. Panda, už som sa bála, že to nepríde! Tak som si vydýchla pri notifikácii s tvojím novým článkom, že som si poliala stehno kávou, ale vôbec ma to netankuje.
    P.S.: Dúfam, že napriek tomu, že si hipster, slovenčine rozumieš. Slovenský hipster ťa zdraví a pozýva na svoj blog! http://laurart-tea-session.blogspot.sk :) Krásnu sobotu prajem!

    P.P.S: Rudu si určite kúpim.

    P.P.P.S.: Snáď za to nezhorím v pekle, haha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lau Ro! Speak english! :D Díky za blog, vypadá super! :)

      Vymazat
  2. Komiksy nesnáším od dob Dulíka, Bubíka a Kulíka, ale armádu Ježíšů a papeže škemrajícího o twister v KFC vidět musím! Komiksy se kupují v takových těch divných smradlavých krámech, kam chodí jenom partičky brejlatejch nerdů, že jo? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá dost dobře :) Že bych to taky zkusila?

    OdpovědětVymazat
  5. Někteří možná znáte Ruda z jeho FB stránky (ta je, bohužel, ve slovenštině, takže ji nerozumím) - Tak to je velmi (hodne) smutne, ze az tak daleko to v Cesku doslo.

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že na Rudo někde narazím, kladný vztah ke komixům mi nastartoval komix Maus od Arta Spiegelmana a tohle vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rudo je prostě nejlepší. Tu knihu jsem si neuvěřitelně užila a měla jsem ji přečtenou za 2 dny :)

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall