10 služeb, které mi zlepšují život

Moje babička by určitě řekla, že jsem líná a zhýčkaná. A má pravdu! Jen tomu každá říkáme jinak. Já neříkám, že jsem zhýčkaná, ale že jsem požitkář. A také netvrdím, že jsem líná, ale že jsem se jen naučila vážít si svého volného času.Je pravda, že celkem pečlivě vybírám, kdo mi s ušetřením / využitím volna pomůže. Jelikož se na to často ptáte, tak jsem sepsala seznam TOP 10 služeb, produktů a applikací, díky kterým je můj život o mnoho jednodušší, zábavnější a pestřejší. Jsou to takové mé srdcovky, protože jsou nejen kvalitní, ale hlavně protože za nimi stojí skvělí lidé, většinou moji známí či přátelé. A podle mě je to vždycky o lidech.


Dvě deci
V momentě, kdy jsem se dozvěděla, že nějaké předplatné existuje i v tekuté formě, stal se můj svět o dost radostnější. Dvě deci jsou služba, díky které vám každý měsíc vybere 2 lahve vína jeden v nejlepších sommeliérů na světě. Dvě deci vám ta vína doručí domů + přihodí info o vínech, takže se každý měsíc stáváte trochu chytřejší. Já mám teď doma dokonce jejich Příručku dokonalého degustátora
Ukradnuto z Instagramu Dvě deci


Konečně vývar
Miluju kuřecí vývary, ale ne vždycky mám čas a chuť .... poprosit Petera, aby ho uvařil. Varianta BÉ je tedy sáhnout po domácích vývarech od Konečně vývar. Krom toho, že chutnají skvěle, mám radost, že můžu podporovat partu mladých kreativních srdcařů, kteří vyhlásili válku kostkám. (+ si užít, že konečně něco dobrého taky dobře vypadá.) Kupuju je ve Freshbedynkach nebo na Rohlik.cz.
 
Ukradnuto z Facebooku Konečně vývar!

Pesteria
Když už jsme u toho, že je něco dobré a zároveň to dobře vypadá... Pesta Pesteria jsem našla teprve minulý týden. Jsou to výborná domácí pesta, do kterých už nemusíte v rámci jídla vůbec nic přidávat, bylinky i sýry už v nich totiž jsou. Z jedné sklenky prý uvaříte pro celou rodinu, což vám nemohu potvrdit, protože já jsem je sežrala s chlebem a vlastně jsem se nedostala moc daleko od lednice. Natož to vyfotit, že.

Poctivě ukradeno z Facebooku Pesteria



Individi
Když Robert Vlach spouštěl před nějakou dobou Individi, říkala jsem si, že je to sice super, ale že to asi nikdy nevyužiju. Představa, že budu něco někam hodiny nahazovat, registrovat se, vyplňovat miliony kolonek a potvrzovacích SMSek, mi způsobovala osypky. Ale pak jsem se musela stěhovat! Konečně mi došel jejich claim: Superjednoduchý prodej. Trvalo mi 15 minut tam nahrát 10 kusů nábytku i s vyfocením (a přidáním filtrů!:-)) a prodala jsem většinu věcí za dvě hodiny. A každý, komu jsme nábytek předali, byl úplně úžasný. Vlastně mě to začalo bavit, musím najít další věci, které prodám.





Sushiqueen
Bára a Yuki dělají nejlepší sushi v celém vesmíru. Do té doby, než si dáte sushi od nich, nepoznáte, že jste dosud nejedli dobré sushi. Dováží domů a dělají catering. S několika mými přáteli jsme se u nich dokonce učili sushi vyrábět: tým Sushiqueen přijel k nám domů, vytáhl všechny potřebné věci včetně prkýnek, ubrousků, rýžovaru a japonských nožů, a tři hodiny jsme dělali společně sushi. Bylo to úplně mega.

Tohle vám přijde domů. Fotka ukradena z Facebooku Sushiqueen


Hospodyně
Dost dlouho jsem měla paní na úklid z Hospodyně. Buržoust neburžoust, já to prostě miluju. (Jejich služby teď nevyužívám pouze proto, že už se Simba naučila konečně vysávat, jinak bychom je měli vesele dál.) Většina lidí si myslí, že když máte paní na úklid, tak vůbec neuklízíte. Opak je pravdou. Pokud máte paní na úklid, tak uklízíte ještě víc než bez ní. Minimálně vždy předtím, než přijde. Abyste nebyli za prase. Nicméně! Sejde se s vámi přímo paní majitelka, proberete možnosti, předáte klíče od bytu, podepíšete smlouvu, a pak jednou týdně přijdete z práce domů do úplně uklizeného a vymazleného bytu. To je pocit, který jinak nemáte jako žena šanci zažít.


Doginni
Tak jo, přiznávám, tohle jsem ještě nevyzkoušela, ale spousty lidí kolem mne ano a nemohou si Doginni vynachválit. Stránka, která spojuje majitele psů s lidmi, kteří jsou ochotni je hlídat, cvičit a venčit. Rozdíl mezi vašemi kamarády, kteří vám normálně hlídají psa, a těmi z Doginni, je, že tady je to bez keců a za jasnou částku. U všech hlídačů vidíte profil s fotkou, fotku bytu a popis zkušeností a vztahu s pejsky. Už se těším, až tam někomu Simbu jednou svěříme.



Naučmese
Asi žádný projekt mi nepřivedl do cesty tolik skvělých lidí jako Naučmese.cz. Většina mých současných přátel jsou lektoři, vášniví kurzisté, nebo se jen kolem komunikty Naučmese pohybují. Můžete se tam naučit cokoliv od kohokoliv a stejně tak sami kurz uspořádat. Umíte svíčkovou? Plést košíky? Hrát na ukulele? Naučte to ostatní. Já už jsem něco povídala víc než 500 lidem. Líbí se mi, že se můžete zdokonalovat v tom, co vás fakt baví, a následně to předávat ostatním (a při trochu větší péči z toho dokonce i vyžít).

Ne, ani tuhle fotku jsem nevyfotila já. Díky, Facebooku Naučmese! :-)

Rekola
Tak nebudu vám lhát, že. Moc na nich nejezdím. Kavárenskému povaleči jako mně byste každodenní štrádování Prahou na kole asi stejně nevěřili, že? Nicméně to nic nemění na tom, že jsou Rekola boží službou. Mají kola i koloběžky a kamkoliv se po centru hnete, vždycky máte někde na dohled růžové kolo. Pomocí appky ho odemknete a jezdíte si, kde chcete. Pak ho zase někde zamknete a jdete dál. Na přejezdy mezi schůzkami tedy naprosto ideální věc.

Převzato z Facebooku Rekola

Liftago
Na taxi appku Liftago nedám dopustit. Jezdím s nimi pravidelně už nějakou dobu a jsem s nimi maximálně spokojená. Dopředu si pomocí pár kliků vyberete, s kým chcete jet a za kolik, a nemusíte nikam volat nebo čekat. Taxikáře pak mohu ohodnotit, dokonce i samotní taxikáři hodnotí své zákazníky. Zmrd-free taxi prostředí v Praze tedy na dohled.

Liftago vyřešilo kradení jejich obrázků z FB tak, že tam pro jistotu žádné hezké nedávají. :-) Chytré, Liftago! :-)

15 komentářů

  1. Zajímavé tipy, některé znám a jiné jsou pro mě novinkou, díky za článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý přehled. Polovinu jsem neznal. A jsou to super tipy. Díky.
    Doplňuji jeden pro milovníky speciálů a malých pivovarů: http://www.pivnizasilka.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přestěhovat do Prahy, tyhle věci jsou prostě úžasné!

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přestěhovat do Prahy, tyhle věci jsou prostě úžasné!

    OdpovědětVymazat
  5. Malá chybička - link na naucmese.cz máte s mäkčeňom, v tejto podobe je nefunkčný.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, super tipy, hned na to mrknu :)
    http://staymind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Nechápu lidi, kteří svěří psa někomu cizímu...

    OdpovědětVymazat
  8. Dvě deci zaujalo snad nejvíc, pro milovníky vína doslova ráj. Hned jsem to doporučila známým, mě osobně by to přivedlo minimálně na mizinu a s trochou štěstí do dlužního otroctví. proto s tím prozatím posečkám.

    OdpovědětVymazat
  9. Další super stránka je www.pivnibalicek.cz, idealni jako darek pro vsechny milovniky piva.

    OdpovědětVymazat
  10. hezký seznam, díky ti! Jen drobná kosmetická poznámka: http://www.naučmese.cz/ s háčkem v URL nebude fungovat - bez háčku ovšem ano (a je to skvělá věc).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Oukej, tak ještě jedna věc. Jakmile sem přidám komentář, z nějakého důvodu mi vzápětí přijde na mail (spojený s tímto blogger profilem) oznámení "Delivery Status Notification (Failure): Delivery to the following recipient failed permanently: zelenotricko(zav)email.cz.rejected by the server for the recipient domain email.cz by mx1.seznam.cz. [77.75.76.42]. Sorry, no mailbox here by that name."
      Netuším, co je to za email a žádné věci krom komentáře jsem zde nezaškrtávala (NEchci zasílat oznámení), tak mě to trochu zaskočilo. Možná to mělo jít původně jako oznámení o novém komentáři Tobě...? Nevím. Hlásím bug :)

      Vymazat
  11. Zajimave tipy o nekterych vecech jsem ani netusila ze existuji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Idividi? Nejde mi to najít:( prosím o radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, píše se to Individi (jako INDIviduální): https://individi.cz/

      Vymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall